منطقه بازاریابی

Menu

شروع یا پایان

امروز در ارتباط با یک شرکت موفق یعنی شرکت سامسونگ میخواهم مطلب کوتاهی را برای شما بنویسم ، شرکتی که کار خودش رو با فروش ماهی شروع کرد و الان یکی از قطبهای ارائه دهنده فناوری در دنیا محسوب میشود.

شاید برای خیلی از کارآفرینانی که این روزها در گوشه و کنار دنیا با مشکلات راه‌اندازی یک کسب‌وکار کوچک دست به گریبان هستند، دست یافتن به موقعیت کنونی شرکت‌هایی نظیر سامسونگ یک آرزوی بزرگ و غیرممکن به نظر برسد. اما در بررسی تاریخچه این شرکت نکته جالب توجهی وجود دارد و آن نقطه شروع چنین مجموعه اقتصادی معظمی است.

بسیاری از شرکت‌هایی نظیر سامسونگ که امروز پیچیده‌ترین تکنولوژی‌ها را تولید می‌کنند، زمانی از فروش ساده‌ترین محصولات خصوصاً در حوزه‌ تأمین نیازهای اساسی مثل غذا آغاز کرده‌اند.

جالب است بدانید شرکت سامسونگ نیز در1 مارس 1938، کار خودش را از بازرگانی ماهی خشک ، میوه و سبزیجات آغاز کرده است.

از این‌ رو حتی اگر یک شرکت در تولید آبگوشت بزباش و قرمه‌سبزی هم مزیت رقابتی داشت، که قطعاً سطح تکنولوژی بالاتری از خام فروشی ماهی یا سبزیجات دارد، در نقطه‌ شروع خوبی قرار دارد اما قطعاً نباید آن را نقطه‌ی پایان بداند.پس در هر سطحی که هستید به چیزی که هستید قانع نباشید و به کارهای بزرگتر فکر کنید ، در کل هر کاری را انجام میدهید یک نقطه شروع است نقطه پایان نیست .

در صورتی که تمایل داشتید تاریخچخ کامل شرکت سامسونگ را مطالعه نمایید از لینک زیر استفاده نمایید :

تاریخچه شرکت سامسونگ از 1938 تا امروز

Categories:   کار آفرینی

یک دیدگاه